Monday 3 June 2013

perubah



saya rasa saya satu-satunya orang yang kerap bertukar falsafah pemikirannya, dalam setiap minggu mesti bertukar. walaubagaimanpun alhamdulillah ia perubahan yang menjadi semakin baik dan bukan sebaliknya iaitu semakin buruk

setiap minggu pandangan saya terhadapa berubah, saya tidak tahu kalau orang lain secepat ini,

akhirnya saya dapat merasa gaya, minat dan kecenderungan pemikiran saya dan mengapa ia begitu

refleksi, minat saya terhadap sastera terletak pada kekompleksan bahsanya, falsafahnya gah dan mutunya tinggi

pada sains kerana atas apa yang saya boleh menolongnya, mengguna pemikiran untuk memahami konsepnya

titik noktah.


baru-baru ini ada seorang rakan lamaku  kembali menulis,
kelakar ku rasa kerna gaya penulisannya nyata tidak berubah haha, (rasa mahu gelak berguling aja rasa hahahaha)

dalam masa yang berjalan, banyak yang saya belajar
tidak tahu apakah dia juga begitu,
semestinya dia banyak belajar,
pernah sesama makan derita macam mkn nasi lemak lulz haha
tapi atleast kitorg dah takyah pikiaq lagi sebab dah berenti time tu
2010 2011 2012

i live so free, untuk improve diri,
menjalani takdir yang Tuhan dah bagi :)

bertahun berjalan
dan aku mahu jadi akademik berjaya
berjaya mengejar cita

nak tolong orang,
first, diri sendiri
second, family aka keluarga tersayang, lagi tercinta
third, masyarakat, dengan melalui kajianku, tesis-tesis dan lain-lain
brat woo haha

insyAllah, im strong,
iq 130-140.. (haha ntah)

sebelum aku tak berhenti mengarut baik berenti menulis
sekian z



No comments:

Post a Comment